Welcome

.: Uhayyikum Ayyuhal Ikhwah Wal-Akhowat Al-A'izza' Bitahiyyatil-Islam Tahiyyatan Toyyibatan Min 'Indillah :.
.:Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh:.
.:Ahlan Wasahlan Wa Marhaban Bikum Ila Hazas-Sofhah (^_^):.

Friday 10 June 2011

~ .: Selayang Pandang :. ~ (^^,)

Bismillah...

badan masih lagi terasa letih...
sakit-sakit lagi sendi...

sebanyak mana saya mahu kesakitan ini hilang,
lebih lagi kemahuan saya untuk ianya kekal...

kerana ukhwah yang terbina
sukar dicari...

hampir mustahil untuk dinikmati buat kali kedua...

terime kasih sahabat-sahabat,
ustaz-ustaz...
ustazah-ustazah...

sentiasa memandang jauh ke depan...
terlihat kelibat rakan-rakan
suatu masa akan datang
akan menerajui bidang j-QAF

dengan paradigma baru
pembawaan baru
kesan yang lebih mendalam
lebih selari dengan syariah Islam...

hari selasa, sekadar taklimat dan pendaftaran...
pasang khemah, dan salam perkenalan bersama kem komandan...
berbicara tentang ciri-ciri guru idaman...

rabu, kami bersenam aerobik...
berjati diri (LDK), kemudian memanjat bukit kluang...
pulang petang ke maktab dengan pakaian penuh lumpur...
jati diri (LDK) lagi...

khamis, kami beraktiviti di air,
pantai bukit kluang,
keyakinan diri, terapung di air...
persembahan malam kebudayaan...

jumaat, senamrobik...
resolusi BIG...
penutup...

sekarang...
sebuah hotel di kerteh..
melelapkan mata.
esok akan ke jempol meletakkan barang...
kemudian jerantut...

Ya Allah,
ingatkan aku kerana pastinya aku terlupa...
mudahkan urusan aku kerna pasti ianya amat payah...
tenangkan hatiku kerna Engkau mengetahui bahawa ianya amat gundah...

No comments:

Post a Comment